Klachtenregeling

Klachtenregeling

Natuurlijk doen wij ons uiterste best om u als klant tevreden te stellen én te houden. Toch kan het natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent over onze serviceverlening. U heeft dan een klacht. Hier leest u wat u in dat geval kan doen.

Lid van WebwinkelKeur

We zijn erkend lid van WebwinkelKeur. Stichting WebwinkelKeur stelt eisen aan de aangesloten webshops op het gebied van serviceverlening, veiligheid en klantenservice. Omdat we voldoen aan de strenge eisen van WebwinkelKeur mag u van de zekerheid die dit biedt als klant ook verwachtingen van ons hebben. Als wij hier niet aan voldoen, kunt u op hen terugvallen voor bemiddeling in het conflict.

Uw geschil aanmelden

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@museumshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanner uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hiermee voldoen we direct ook aan de laatste Europese wetgeving omtrent consumentenbelangen. Maar vooralsnog vertrouwen we er op dat u gewoon een tevreden klant bent én blijft!