Algemene Voorwaarden

Leveringsvoorwaarden:
Levering vindt plaats onder de algemene leveringsvoorwaarden gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel Gooi-, Eem- en Flevoland

Wat leveren wij?
Wij bieden een zeer omvangrijk assortiment kunstartikelen. Het aanbod is zowel gericht op de zakelijke alsmede de particuliere gebruiker. De selectie van leveranciers en assortiment heeft plaats gevonden op basis van leverbetrouwbaarheid, de grootste zakelijke vraag, en natuurlijk een scherpe prijs.

Kan ik een artikel bestellen dat niet in de catalogus voorkomt?
Ja, u kunt uw verzoek kenbaar maken via de contact pagina. U ontvangt dan zo snel mogelijk bericht over levertijd en prijs.

Aan wie leveren wij?
Wij leveren aan bedrijven en particulieren.
Voor bedrijven geldt dat op basis van uw eerste order allereerst een kredietlimiet wordt vastgesteld door onze financiële partner. Indien uw kredietaanvraag wordt afgewezen kunt u toch uw bestelling plaatsen. U wordt dan verzocht vooraf te betalen.
Particuliere afnemers dienen altijd vooraf te betalen.

Prijsstelling. 
Al onze prijzen zijn inclusief BTW. Prijs-, model-, en uitvoeringswijzigingen en typefouten voorbehouden. Voor orders in Nederland brengen wij €2,95 verzendkosten en handelingskosten in rekening. Het is onze ambitie om u tegen scherpe prijzen te kunnen leveren.

Levering
Artikelen worden uitsluitend afgeleverd binnen Nederland. En in overleg in het buitenland. Mits op voorraad, worden artikelen die u op werkdagen voor 16.30 uur besteld binnen 4 á 5 werkdagen geleverd.

Betaling
U kunt uw bestelling via iDeal afrekenen, dit is veilig en vertrouwd. Uw iDeal betaling wordt via een beveiligde verbinding uitgevoerd door Sisow Payment Innovations. Na betaling komt u weer terug op onze website waarin de status van uw betaling wordt vermeld. Vervolgens gaan wij aan de slag om uw bestelling te verwerken en wordt u hiervan op de hoogte gehouden. 

Indien u liever via een bank overschrijving werkt kunt u deze optie selecteren, u ontvangt vervolgens na het plaatsen een e-mail met de juiste instructies.
De betaaltermijn is 14 dagen netto mits anders overeengekomen

Als consument heeft u ook het recht om bij een levering in Nederland 50% vooraf en 50% na levering te betalen. Dit dient u voorafgaand aan de bestelling telefonisch of schriftelijk kenbaar te maken waarna wij de de bestelling met aangepaste instructies persoonlijk afhandelen. 

Na het plaatsen van uw order kunt u een online orderbevestiging (conceptfactuur) printen. De definitieve factuur wordt bij uw bestelling geleverd of indien gewenst als PDF toegezonden. 


Garantie
Wij leveren alle artikelen met fabrieksgarantie. Informatie hierover treft u aan in de documenten bij het product. Indien u meer informatie wenst over de garantie van bepaalde producten, neem dan contact met ons op.

Retourneren / Bedenktijd
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet het product aan ons worden geretourneerd met alle geleverde toebehoren en indien redelijker wijze mogelijk, in de originele staat en verpakking. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@museumshop·nl. Vermeld hierbij uw volledige naam en factuurnummer.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Let op:
het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan de Museum Shop heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Klachtenregeling
Natuurlijk doen wij ons uiterste best om u als klant tevreden te stellen én te houden. Toch kan het natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent over onze serviceverlening. U heeft dan een klacht. Hier leest u wat u in dat geval kan doen.

Lid van WebwinkelKeur
We zijn erkend lid van WebwinkelKeur. Stichting WebwinkelKeur stelt eisen aan de aangesloten webshops op het gebied van serviceverlening, veiligheid en klantenservice. Omdat we voldoen aan de strenge eisen van WebwinkelKeur mag u van de zekerheid die dit biedt als klant ook verwachtingen van ons hebben. Als wij hier niet aan voldoen, kunt u op hen terugvallen voor bemiddeling in het conflict.

Uw geschil aanmelden
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@museumshop·nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hiermee voldoen we direct ook aan de laatste Europese wetgeving omtrent consumentenbelangen. Maar vooralsnog vertrouwen we er op dat u gewoon een tevreden klant bent én blijft!


Orderstatus en Bedrijfsgegevens klant
Wanneer u artikelen gaat bestellen,meldt u zich aan waarna wij u zullen voorzien van een persoonlijk accountnaam en wachtwoord. Daarmee verkrijgt u tevens toegang tot statusinformatie van uw bestellingen en kunt u uw persoonlijke gegevens wijzigen.

Wat moet ik doen wanneer ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Wanneer u uw wachtwoord kwijt bent kunt u deze opnieuw laten versturen middels de wachtwoord vergeten te vinden via de inlogpagina bovenaan onze website.

Update cookies preferences